fredag 24 februari 2012

Det här kommer låta så fel..

Men vad Pengar gör en lycklig! Stämmer inte det?
Jag säger inte att man är olycklig utan pengar, menar mer att när lönen/föräldrarpenningen kommit så blir man så glad!!!
Och när det tar slut mindre glad, okeej? Förstå mig rätt! Jag har levt på minimum i 1,5år och har nu denna månad fått både lön OCH mammapeng, känns super kan jag säga!

Idag så har det varit en rätt effektiv morgon. Har bokat och betalat stugan ute på Gålö havsbad till i Maj, har beställt nya nappar till Vince (Då napptjuven hemma har tagit alla förutom 3 just nu, så dags för nya!!!)
Har oxå lokaliserat vart P:s Jeans är som han lämnade in till butiken för 3 veckor sen men inte hört något av.
Samt hunnit spela lite temple run, lekt med Vince och betalat räkningar..!
Nu sitter Vince och äter lunch och jag sitter hära...:)

Ska snart lägga han och sen vid 15 börjar jag att jobba, så då får mormor vara barnis en stund tills P slutat jobba.
Jobbar även några timmar imorgon på dagen men sen på kvällen så kommer Emelie med familj på besök så det blir trevligt.

Ne nu ska vi äta klart lunchen!!
Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar