tisdag 28 februari 2012

Lördagen och busunge

I lördags hade vi över Emmy, Eddie och Jimmy på lite tacomiddag och skitsnack!
Va supertrevligt och GOTT! Vi äter ju inte tacos så ofta så då blir det lite extra gott:) Körde även med kyckling tacos och då blir det ännu godare tyckte jag! Så det kommer nog jag fortsätta köra på :)
Lite småkaos på bordet efter vi ätit klart:P (Eller inte jimmy, han åt lite mer;))


Eddiboy och hans Mamma! 

Småförskylde Vince lekte lite medans vi andra åt:)

Va ju omöjligt att få en bra bild på dessa tre samtidigt så
får bli denna bild, Haha!
Förlåt ni, men hade inga andra alternativ;)

Sen på söndagen så spelade ju P match på morgonen och jag på eftermiddagen, sen på kvällen körde jag även innebandy!
Medans jag va borta så passade vince på att busa när han va ensam hemma med Pappa!

Vadå, jag gör ingenting..eehh... Eller ser du mig?!

Jag klättrar bara lite, det är luuugnt Pappa!

Titta vad fint det går, ramlar ju inte och inget går sönder!!


Men nu har jag ju klättrat ner..Lovar du att inte säga nått till Mamma?
Snääälla.....!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar