torsdag 1 mars 2012

1 Mars

Och det är exakt 6månader kvar tills jag fyller år..! MEN!

Idag fyller denna fina donna år, så grattis på dagen igen Denice!!:)
Nästa helg så blir det tjejmiddag hos henne , ska bli riktigt trevligt..!:)
Denice och hennes lilla Emmi!:)

Idag blir det Ytligare en jävla dag hemma då förkylningen vägrar ge sig kan jag säga...!
MEN nu verkar halsen börja ge upp och feberkänslan är borta just nu, så verkar gå åt rätt håll!
Nu ska jag roa en liten vince, som har börjat bli bättre oxå!  Och utvecklas i en så snabb fart...Nu når han överallt, sätter på sig sina skor själv (!!!!) m.m....:)
Nu ska jag inte bli en pluttblogg som bara "skryter" om mitt barn, haha! Men börjar förstå grejen som alla sa innan man fick barn, "att man blir glad av minsta lilla som dom utvecklas och lär sig.." det stämmer så..:)

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar