måndag 5 mars 2012

Blir inte alltid som man tänkt sig..


Det har varit underbart väder, haft massor vi kan göra nu senaste veckan..MEN Vince har en jobbig förskylning som ligger över honom hela tiden..! Konstant snorig, täppt,hosta,hes och ibland en stund med feber..och så har det hållit på i över en vecka, och det suger rent ut sagt!

Jag kan ta att jag varit sjuk en vecka, men inte min lillskit:(
Som just nu satt på sig en sko och går runt med den inne (lärde sig för någon vecka den att sätta på sig skorna själv:)) så tror att han oxå vill ut!

Idag skulle vi ha gått till öppna, sen skulle jag även gått till tandläkaren men allt fick ställas in och istället gör vi det bästa av dagen och leker massa inne, så nu kan jag inte skriva mera...!:)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar