tisdag 27 mars 2012

Jag kan själv


Ja, så resonerar Vincent med ALLT! Äta, gå, klättra upp, dra vagnen mm. Hjälper man honom när han inte vill det själv så blir det ett himla liv:P



Sötnöten själv:)



Har även börjat klättra upp i stolen själv, men kan inte gå ner själv:P



Fick även denna bild skickad till mig när jag jobba förra veckan av P, dags för bad!

Idag har jag ring massa samtal som var måsten, t.ex. Kolla att boxningen till kryssningen va ok (och de va den), samt försäkringskassan då allt blivit krångligt! Men Mohammed ashir som killen hette va hur duktig och snäll som helst,inte ofta! Sol han sa själv " du hade inte ett enkelt fall du" haha:P jaja, nu är det förhoppningsvis fixat iallafall:)



Mitt samtal till fk, Exslusive kö väntan på 15min och så pratade vi 10min till:P

Nu vilar Vince sen ska vi nog iväg och leka med Carro!
Xoxo

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar