fredag 16 mars 2012

Tomt

Varit väldigt tomt här inne, men det är för det inte händer så mycket just nu!
Vi är sjuka, blir små friska, sjuka igen, tror vi är friska för att bli dåliga igen!
Så igår fick jag nog och gick till vårdcentralen med min hals och ja, det va tydligen halsfluss!
Så nu har jag fått penicillin i 10 dagar , så känns nästan som jag ser ett slut!
Ska även ringa BVC om Vince feberresa som varit ungefär feber varannan dag i tre veckor, ibland hållit i sig i mer än en dag.




Jag skulle jobbat både idag och imorgon, men med halsfluss och feber så känns det lite onödigt att smitta alla andra så det blev en opalanerad ledig helg här hemma!
Då kanske vi (läs P) kan bli klar i Vince rum snart;) jag har snart sorterat alla leksaker samt tvättat alla som går, så nu är det snart klart med det!
Har även behållit alla bebis leksaker då vi har bebisar i våran omgivning :)



Så idag ska vi äta nån god mat med god efterrätt! Undra vad jag ska göra? Återstår att se:)
Sen kanske hyra någon film på tvn om det inte visas någon bra idag!!!

Igår fick vi även hem doppresenterna till Eddie och Novelia, och dom är såå fina:D (nyfiken nu Emmy?;))
Har även börjat kolla runt lite på klänning till systers bröllop, men inte riktigt bestämt mig!
Ska även åka på kryssning på påskhelgen men mina små troll! Antingen en 40h till Helsingfors eller en 24h med Birka :) så det ska bli roligt att få komma iväg!!:)

Xoxo

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Ååhhh... ja nu blev jag nyfiken! :p nu har jag precis sett klart satc efts ja missa den igår! Fortf lika bra! :D

    SvaraRadera