måndag 9 april 2012

Time to tell..

Ja, alltså jag är i nån himla Depp period just nu och det går bada nerför och nerför...! Jag har super kompisar, familj och allt sånt men så fort något händer i mitt liv så påverkas min kropp..
Kan inte säga allt men tex, jobb, stress inför ekonomin, sommaren, Vince, bilar, boende osv. Så säger min kropp ifrån genom att min Pso kommer igen..den slår till stort och är seg att gå bort om man inte går till kliniken och det har jag inte tid med..! Men det måste jag få tid med så ska dit imorgon då jag har slut på salvor hemma..den slår ut på hela överkroppen, hårbotten, öronen, och det värsta som gör att jag inte vill vistas bland alla mina snygga vänner är ansiktet....! Aldrig fått där förut , men nu:(
Det sänker självförtroendet till noll på två sekunder...
Så då kan jag lika gärna passa på och bli mer tjock ju om det är på noll??
P säger att han inte ser och älskar mig endå men det hjälper inte i d här situationen..!

Ja men nu vet ni varför jag är lite low just nu i detta liv men hoppas på en förändring snart!
Önskar det va som före i tiden då man fick en utlandsresa betald av staten då man hade pso...:P


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar